Sunday, 30 December 2012

GAMBAR 13- LELAKI MALAYA





7 comments:

Azman Shah said...

Hai bro saya buat urut naked , bayaran rm 90 sahaja, 2 jam , kalau nak bagi tau lak , ni phone saya kalau nak servis saya lak : 014-7197049 - shahrul ( gombak , rawang , selayang & sekitar Kuala Lumpur dan Selangor ) - perkhidmatan ini saya datang ke rumah customer lah ok

Anonymous said...

sban boleh tak

presa1200 said...

ni dari filipina

Anonymous said...

Best tu...nkkkkkkk jgkkkk.

SHAHRUL AZAM said...

AS'KUM WRT DAN SALAM SEJAHTERA !!! HARAP MAKLUM SAYA MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN URUTAN TRADISIONAL BADAN DAN BATIN SELURUHNYA
CARA URUTAN : WARISAN URUTAN JAWA

CARA DAN HARGA :
1) SEPARUH BADAN TANPA BATIN ( 45 MINIT ) = RM 50
2) SELURUH BADAN TANPA BATIN ( 1 JAM ) = RM 70
3) SELURUH BADAN DENGAN BATIN ( 1 JAM 30 MINIT ) = RM 90

KEPADA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI SAYA : 014-7197049 ( SHAHRUL ) OUTCALL ATAU INCALL SEKITAR KUALA LUMPUR DAN SELANGOR AMNYA ( DI LUAR KL & SELANGOR CAJ NYA AKAN BERTAMBAH MENGIKUT JUMLAH KILOMETER )

www.facebook.com/shahrulzamani.zamani

Anonymous said...

batang mmg best bro

Anonymous said...

hai..sape bottom cute/muda/slim/anak ikan comel2 age 12-17thn belah kuantan/kemaman/dungun/k.trg sila contact sy 01119930498

Post a Comment